Podjetje Tekstilna Hiša d.o.o je bila zasnovana leta 2011 s ciljem odpiranja maloprodajnih poslovalnic rabljenih oblačil, obutve in hišnega tekstila.

Našo ponudbo zajemajo vse vrse oblačil za vse generacije . V celotnem izboru lahko kupcem ponudimo artikle svetovno znanih znamk kot so Armani, Lacoste, Nautica, Gant, Ralph Lauren, Furla, Navigare, Missoni, Sisley, Diesel, G-star, Desigual…
V Sloveniji je podjetje Tekstilna Hiša d.o.o. prisotno že mestih v Mariboru, Ljubljani in Celju.

Naš kratkoročni cilj je odpiranje maloprodajnih enot tudi v ostalih mestih po Sloveniji, ter povečati prepoznavnost blagovne znamke Textile House Second Hand.

Vse trgovine imajo podoben  izbor, predvsem pa smo zanimivi zaradi unikatnosti ponudbe. Zaradi posebnega koncepta poslovanja našim kupcem ponudimo nove artikli prav vsako uro.

Naš dolgoročni cilj je kupce ozaveščati o ponovni uporabi, tako z vidika okoljevarstva kot ekonomskega vidika.

Smo cenovno dostopni, poleg tega pa pripravljamo izredno atraktivne akcije in promocije. Podjetje Tekstilna Hiša d.o.o. je zanesljiv partner, kar dokazuje naš konstantni napredek in tržno širjenje.

Podjetje TEXTILE house je bilo ustanovljeno leta 1996 na Slovaškem.

Podjetje v Sloveniji je del korporacije Textile House for Euro Trade s.r.o. s sedežem v Bratislavi, katera trenutno posluje v 8-ih državah: Slovaška, Češka, Poljska, Romunija, Slovenija, Srbija , Hrvaška in Bosna.

Zgodba sortiranja

Postopek razvrščanja, zahteva izkušeno roko naših spretnih sorterjev, ti odločijo za vsak kos tekstila posebej, ali je dovolj dober, da gre v naše prodajalne ali ga damo v reciklažo. Zmoremo skoraj vse posortirat, na koncu postopka sortiranja je le 2% odpadkov.

Vrednote podjetja

Naše podjetje je razvilo svojo korporacijsko kulturo in korporativne vrednote, ki jih dosledno uveljavlja v vseh procesih.

Samozavest

Zaupanje je naše osnovno načelo delovanja in najpomembnejša vrednota. Trudimo se, da izberemo skupine ljudi z karakterjem, ki mu lahko zaupamo.

Fokus

V letu 2017 je 1800 zaposlenih delalo v 8 državah. Vsak od nas se zaveda vlog in idej svojega podjetja.

Učinkovitost

Vsi procesi v podjetju so analizirani in nastavljeni tako, da zagotavljajo najvišjo možno učinkovitost.
Naše trgovine